vineri, 7 martie 2014

Crimeea: două televiziuni ucrainiene au fost înlocuite cu două televiziuni rusești

"Autoritățile de telecomunicatii din Crimeea ar trebui să permită imediat retransmisia posturile de televiziune private ucrainiene 5 Kanal si 1+1", a solicitat Comitetul pentru Protecția Jurnaliștilor ( CPJ ) într-un comunicat public.

Potrivit jurnaliștilor și stirilor locale din Crimeea, autoritățile regionale din centrul administrativ din Simferopol au oprit astazi transmisia semnalelor analogice a doua posturi private ucrainiene din peninsulă, la ordinul lui Serghei Aksenov, recent numitul prim-ministru pro-rus din regiune.


La inceputul acestei săptămâni, guvernul anuntase intr-o declarație ca "va opri fluxul de informații înșelătoare și părtinitoare, pentru a nu avea asupra publicului un impact negativ".

Un purtător de cuvant al 5 Kanal a declarat prin telefon pentru CPJ că autoritățile regionale nu au răspuns la solicitarea de explicatii, depusă de televiziunea 5 Kanal. Un alt ziarist a declarat pentru CPJ că unele rețele de cablu regionale au oprit de asemenea transmisia celor două canale ucrainiene mentionate. Au existat mai multe declaratii care arată că site-ul televiziunii 5 Kanal este supus unor atacuri informatice de tip DDOS.

Ce este mai interesant e că in locul canalelor ucrainiene sunt transmise acum în eter doua televiziuni rusești: Rossiya si Rossiya-24.


Un comentariu despre subiectul „Crimeea: două televiziuni ucrainiene au fost înlocuite cu două televiziuni rusești”:
Anonim

Astazi, în Crimeea a fost oprită retransmisia semnalelor tuturor canalelor de televiziune ucrainene, grila din peninsulă fiind înlocuită cu posturi ruseşti.

Singurul canal de televiziune local care își continuă difuzarea programelor este GTRK Crimeea.

Trimiteți un comentariu

☑ Sunt de acord cu Regulamentul comentariilor.

Furnizori de servicii

AKTA (72) Digi (459) Focus Sat (229) FREESAT (23) iNES (21) Nextgen (76) Orange (184) Telekom (281) UPC (251) Vodafone (49)